Antalya Büyükşehir Belediyesi’ne yönelik gerçekleştirilen yeni bir operasyonda, yolsuzluk ve rüşvet iddiaları doğrultusunda Antalya, Ankara ve Adana’da toplam 25 kişi gözaltına alındı. Soruşturmanın detaylarına göre, gözaltına alınan bu kişilerin, Antalya Emniyet Müdürlüğü’ne getirileceği belirtildi. Bu kapsamda, yolsuzlukla mücadele çalışmaları hız kesmeden devam ediyor. Operasyonun, belediyedeki yolsuzlukları ortaya çıkarmak ve kamu kaynaklarının korunması amacıyla yapıldığı ifade edildi. Gelişmelerle ilgili olarak yetkililerden ek açıklamalar bekleniyor.
Related Posts
18 yıllık evliliği bitti… ‘Kocamla hala çok romantiğiz’ dedi… Bu nasıl ayrılık kimse anlamadı!
- Serkan Demir
- 23 Haziran 2026
- 3 min read
- 0
İktidar, 23 İldeki Alanları Orman Sınırı Dışına Çıkardı: Yeni Düzenlemeler Geliyor!
- Serkan Demir
- 20 Mayıs 2026
- 2 min read
- 0